De Sint komt op zondag 17 november 2024 naar Lummen

Op zondag 17 november 2024 verwelkomen we samen met Kiwanis Quadrivio Lummen en de Gemeente Lummen, de Sint in het GCOC Oosterhof.

De Sint heeft dit jaar wederom het Oosterhof speciaal uitgekozen als locatie voor zijn Pietenschool.
Kom dus zeker kijken hoe zij hun gevaarlijke acrobatische kunsten oefenen en misschien durf jij het zelf ook wel te proberen?

Tussen 13 uur en 17 uur kunnen de kinderen komen knutselen, dansen en genieten van de lekkernijen.
Een ontmoeting met de Sint met een klein cadeautje voor elk kind kan natuurlijk ook niet ontbreken! Iedereen is uiteraard ook van harte welkom voor een drankje op het terras van Sinterklaas.
Om alle kinderen een kans te geven de Sint te ontmoeten is inschrijven verplicht via deze link

Kleurwedstrijd:
Doe mee aan de kleurwedstrijd en steek deze voor 16 november in de brievenbus van de Sint op het kiosk van het Gemeenteplein van Lummen en maak kans op een extra geschenk van de Sint!
De toegang voor de intrede is gratis, maar een vrijwillige bijdrage of sponsoring wordt zeker op prijs gesteld.